Meri-Lapin Kunnalliset Eläkeläiset ry. on vireästi toimiva eläkeläisjärjestö. Se on järjestötoimintaa, yhteisiä tapaamisia, harrastustoimintaa sekä matkoja, kuorotoimintaa, käsityötä ja taidetta.

Tehtävänämme on myös toimia jäsenistön tukena ja edunvalvojana sekä yhdyssiteenä kuntalaisiin. Teemme myös yhteistyötä muiden eläkeläisjärjestöjen kanssa ja kuulumme jäsenenä valtakunnalliseen Kunnallisten eläkeläisten liitto Kelo ry:hyn.
Kelo on jäsenjärjestö Valtakunnalliset eläkeläisjärjestöt VENK ry:ssä.

Meri-Lapin Kunnalliset Eläkeläiset on tärkeä osa kemiläisten ja lähiseudun eläkeläisten hyvinvointia. Toimintamme on monille henkireikä. Se auttaa pysymään virkeänä ja toimintakuntoisena. Toimintamme on myös yhteiskunnallisesti hyvin tärkeää, sen avulla yhteiskunta säästää selvää rahaa. Ihmisarvoinen elämä kuuluu kaikille vaikka se maksaisikin. Nykyaikana talouden tehokkuusajattelu on valitettavasti ajanut monien paljon tärkeämpien arvojen yli.
Meidän pitääkin yhdessä avata ihmisten silmiä, jotta he ymmärtävät tällaisen yhdistystoiminnan tärkeyden niin yksittäiselle eläkeläiselle kuin koko yhteiskunnalle.

Hallitus 2019

Matkalla