Kauneimpien kansainvälisten joululaulujen konsertti

Toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi jakamaan kanssamme lämpöä ja tunteita konsertissa, jossa Patrizio Buanne ja The Minor Blue band esittää kauneimpia kansainvälisiä joululauluja aina italialaisista Elviksen Gospeleihinkin.

Patrizio Buanne (1978, Napoli) on maailmankuulu italialainen baritoni, oopperalaulaja ja viihdyttäjä. Buanne aloitti esiintymisen 11-vuotiaana ja voitettuaan lukuisia laulukilpailuja hän pääsi esiintymään paaville ja 85000 katsojan yleisölle Puolassa vuonna 1997. Buannen ensilevy ilmestyi 2005 ja se nousi listoille muiden muassa IsoBritanniassa, Australiassa ja Suomessa. Siitä lähtien hänen uransa on jatkunut ja jatkuu edelleen nousujohteisesti maailmalla - vihdoinkin myös Suomessa.

”Olen erittäin innoissani saapuessani Suomeen ei vain helmikuun 2025 konsertteihin, vaan myös kutsuttuna esittämään joulun alla jotain hyvin erityistä. Se tulee olemaan iltatunnelmallisessa Lohjan kirkossa, jossa laulan kauniita kansainvälisiä joululauluja ja Gospelmusiikkia”. Patrizio on luvannut esittää silloin myös todella "suomalaisen" tunnelmaan sopivan laulun.

• Lähtö Mikonkadun turistibussipysäkiltä kello 16.30.
  • Konsertti alkaa kello 18.00.
  • Paluumatkalle Helsinkiin lähdetään heti konsertin jälkeen.

Jäsenhinta 31€. Sitovat ilmoittautumiset ja maksu 24.10.2024 mennessä.

Klikkaa kuvaa alla, niin saat lisätietoa kirkosta:

Kuva: Jaakko Saario