Jäsenasiat

Voit liittyä jäseneksi ottamalla yhteyttä jäsenasioita hoitaviin henkilöihin keskiviikkokerhossa Aleksinkulmassa tai ilmoittamalla asiasta Sähköinen yhteydenotto -sivun lomakkeella. Tämän jälkeen täytetään liittymislomake ja suoritettuasi jäsenmaksun saat jäsenkortin. Jäsenyys astuu virallisesti voimaan, kun hallitus on sen hyväksynyt kokouksessaan.

Jäsenasioita hoitavat:

Sirkka Kaikkonen  puh. 040 7194764

Eila Halonen          puh. 040 5398515

Jäsenmaksu vuodelle 2024 on 20,00 euroa.

Jäsenmaksu maksetaan maaliskuun loppuun mennessä käteisellä keskiviikkokerhossa tai  yhdistyksen tilille FI10 5740 8940 0341 65. Viestikenttään merkintä Jäsenmaksu sekä jäsenen nimi.

Vanha jäsen: Jos maksat jäsenmaksusi verkkopankissa, hae kuittaus jäsenkorttiisi keskiviikkokerhossa. Näin jäsenkorttisi pysyy ajantasalla.

Uusi jäsen: Jos olet maksanut jäsenmaksusi verkkopankissa, käy kerhossa täyttämässä liittymisilmoitus, niin saat samalla jäsenkorttisi.

Mahdolliset muutokset yhteystiedoissa (osoite, puh.numero, sähköposti yms.) tulee ilmoittaa jäsenasioiden hoitajalle jäsenrekisterin ylläpitoa varten.